Lördag snart slut..

Jag och Joline blev upplockade av Leon och mormor här vid 10.30, åkte till stallet där vi tog hand om hästarna och fikade. Leon stod i stallgången och borstade Paddy och säger "min Paddy mamma" varpå jag skrattar lite och svarar "är det inte Moas Paddy?" han tittar på mig med tindrade ögon medans han klappar på Paddy och säger "neee min Paddy, Leons Paddy mamma". Sötungen!!
Han älskar verkligen att vara i stallet och få pyssla och dona och borsta hästarna, rida är såklart det allra bästa men idag hoppade vi det eftersom det är storm ute, men det var inga problem han var lika lycklig för det!=)

På eftermiddagen fick vi besök av Carina och barnen, blev gott fika, prat och MASSOR med lek och bus! Herregud vad ungar kan röjja, haha! Linnea var duktig och städade efter grabbarna som levde rövare.=)

Dagen avrundades med tacos när pappan i familjen kom hem, två trötta barn fick vi också, Leon har inte sovit nånting idag så han däckade på soffan för en liten stund sen. Fredrik är uppe och nattar Joline och vad jag kan höra är de inte riktigt överens, får se vem som ger sig först.;)

Nu ska jag ta och tända lite ljus för att sätta lite mysfaktor på denna stormiga och snöiga lördagaskväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback