Lördag

Dagen har gått i rasande fart, hunnit med stallet, dammsugning, fika med Jonny och Ella och snart ska vi bege oss mot barnens mormor och morfar där en god mat och dryck och trevligt sällskap väntar!=)
Kvällen bjuder på mys i soffan framför tvn, ska även koka lingonsylt är dte tänkt.

Joline ammas nu bara på kvällarna/nätterna, på dagarna är det välling och puré som gäller, går kanon! Har fått frågan om jag har längtan efter att gå ut på krogen osv men svaret är NEJ, har ingen längtan efter det. Den tiden är förbi, har aldrig varit ngn "krogenmänniska" egentligen, det är ingenting för mig. Tycker det är mycket roligare att träffas och käka tillsammans och dricka gott, blir lite mer avslappnat och man kan sitta och prata och skratta en massa, det är mer "jag" så att säga. Sen är det skönt för då kan man även ha barnen med sig. Finns inget bättre än att sitta i goda vänners sällskap och avnjuta god mat och dryck och sedan prata och skratta medans man hör barnen leka i rummet intill.=)

Ha en fortsatt bra lördag!

Kommentarer
Postat av: malin

Åh vad jag håller mig dig!!! En god middag, bra vänner och barnen springer runt o leker och är bara sådär allmänt glada! det gillar vi,

bara jobbigt att gå ut på krogen o träffa människor man egentligen inte alls vill träffa :P haha!

Hoppas ni mår bra!

2010-02-13 @ 16:06:14
URL: http://trasselmaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback