Mamma och dotter och Pappa och son dag!

Leon ville följa med Fredrik imorse när han skulle åka och tävla och det var klart han fick göra det, jag och Joline har alltså haft denna söndag för oss själva. Detta betyder alltså lugn och ro vi började med att lägga oss på soffan vid 7.30 och sov till 9.45, mycket välbehövligt och mycket skönt! Sen åt vi lite gröt innan dammsugaren åkte igång, efter det blev det duschen och sedan på med kläder och en promenad bort till mina föräldrar. Åkte med dem in till min farmor och farfar där det blev fika och så innan vi åkte vidare till CityGross för att fylla på kylen medlite mjölk och fil. Vi var inte hemma förens strax efter 17 och då var det bara att sätta igång medmatlagningen så den var klar när killarna kom hem.
Tortellini med ost och baconsås stod på menyn idag, mumma.

Nu är det snart sängdags för våra två busfrön och sedan blir det tvtittande för mig och Fredrik, en annan del av Köping står först på listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback