Ny dag

Frukosten är intagen och barnen sitter nu i vardagsrummet och leker samt tittar på bolibompa. Solen skiner ute och det är kanon fint väder, termometern visar dock -17, det är inte roligt längre! När det är sånt här väder vill man ju bara vara ute och leka, gå promenader m.m. men det går typ att vara ute max 30 min sen börjar man själv och barnen frysa.

Klockan 10 kommer iaf Ella hit på kaffe och förmiddagsfika så det blir till att gå en sväng till Konsum och inhandla både kaffe och fikabröd, eftersom allt är slut. Vet inte om jag tar med mig barnen eller om jag väntar med att gå tills Ella kommer så de får vara kvar här hemma med henne..tåls att tänka på.:)

Nu ska jag ta en arg Joline som inte vill sitta på golvet längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback