Nytt

Nu är frukosten intagen för mig och barnen, Joline har fortfarande pyjamas på sig men det ska vi snart ändra på. Natten var mycket bättre än igår, fick gå upp en gång vid 4.30 och byta en bajsblöja på Joline, men det är fortfarande bättre från igårnatt då jag fick byta två! Jädrans tänder..

Leon har kommit in i en väldig skojig period då han börjat säga massor med nya saker, bla så när jag tex. står och skär upp tomat så ställer han sig bredvid mig och säger "kämpa på". Eller som när han leker och det inte riktigt går som han vill så lägger han en djup suck och säger "det går ju inte", haha det är så roligt att höra hur allt utvecklas! En riktig snaggelpelle till son har vi, munnen  går i ett från morgon till kväll!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback