Och så var det söndag igen..

Gårdagen spenderades på stan med Carina, mycket trevligt! Barnen var hemma med Fredrik, det var så skönt att få vara själv ett par timmar och bara vara Lina. Cubus är lugnt nya favoriten! Hittade hur mycket som helst men man kan ju inte köpa allt så igår blev det lite nya linnen, t-shirt och tjocktröja som fick följa med hem men snart är jag där igen och plockar på mig ännu mer.:)
Efter lunchen på stan så mådde jag inte vidare bra i magen..Det slutade med att jag fick tömma magen på innehåll på Coop Extraparkeringen när Carina skulle handla mat, härligt härligt, alldeles underbart och inte ett dugg pinsamt! NOT!
Vi lämnar lördagen där och går vidare till dagen idag.

Plockat och donat här hemma, busat och lekt med våra vilddjur til barn, haft Fredriks föräldrar på fika och ätit god middag. En alldeles lagom lugn söndag. Leon somnade som föregående kvällar utan problem i sin säng och Joline likaså, nu återstår the och tvtittande innan det är dags att krypa till kojs..

Längtar så till nästa helg då det blir middag hos mina föräldrar med min mormor och morfar och moster med familj!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback