Själva hemma

Blev middag hos mina föräldrar igårkväll, sen var det bara hem och lägga två jättetrötta barn som somnade såfort de lagt huvudet på kudden.
Idag är Fredrik och tävlar så jag och barnen har varit själva och är det nu också, hundvakt till Ozzy har vi också varit. Ozzy fick följa med hem till mina föräldrar när jag och barnen gick dit på förmiddagen, där blev det en massa bus och lek i ett par timmar innan vi knatade hem igen. Ella och Jonny kom för ca en timme sen och hämtade bushunden, blev självklart lite kaffe innan de gick.
Snart är middagen klar, hel kyckling i ugnen tillsammans med klyftpotatis och morötter och en massa vitlök, till det serveras beasås och sallad. När Joline somnat ikväll blir det läsk, ostbågar och en massa mys i soffan för mig och Leon framför tvn, härligt! Får se när Fredrik kommer hem men det blir nog sent så Leon hinner nog somna innan, när han har somnat ska jag fortsätta med mitt mys och tvtittande och förhoppningsvis gör Fredrik mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: stina

glöm inte bort mig på tisdag eftermiddag, har så mkt att prata med dig om så det ska bli kul att ses;)=)

2010-02-06 @ 17:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback