Snart

Snart så kommer killarna hem eller ja om ca en halvtimme, de är iväg på gympan. Leon tyckte det var pappas tur att följa med eftersom jag var med förra gången och Fredrik var hemma med Joline, kör lite varannan gång, det ska vara rättvist.=)
Joline har iaf somnat precis, hon lekte på golvet och for runt medans jag diskade och fixade i köket så nu är det snyggt och fint där igen. Klockan 21 ikväll ska jag titta på The real housewives som varje onsdag klockan 21, älskar det! 1 Mars drar mina absoluta favoriter igång igen, DH och Greys, åh kan knappt bärga mig! Längtar som en tok!!

Ska göra mig en kopp the nu och invänta killarna, Leon lovade att berätta vad de gjort idag på gympan när de kommer hem.

Vi bor precis mittemot en brandstation, Leon älskar det! Brandlarmet gick för en stund sen och brandbilen åkte iväg med sirener och blåljus, attans att Leon missade det!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback