7 år!

Idag firar jag och Fredrik 7 år tillsammans, herregud 7 år, vart har tiden tagit vägen? Lika nykära nu som då? Hehe nee verkligen inte, nu kan det gå dagar innan vi ger varandra en puss eller kram, man har fullt upp med barnen och glömmer lätt bort att pappan eller mamman kanske behöver lite kärlek emellanåt också.
Jag älskar Fredrik och han har gett mig det finaste man kan ge en människa! Två helt underbart bedårande barn, jag ska vara honom evigt tacksam för denna otroligt fina gåva!

Dagen har bara rusat iväg, har haft besök hela dagen av olika vänner som kommit och gått, nu ska jag plocka och fixa lite så det är fint och rent när herren i huset kommer hem. Han kommer förövrigt hem sent idag eftersom han ska träna efter jobbet så jag har lite tid på mig, ganska skönt faktiskt att få pula i lugn och ro utan att han ska "hjälpa till" och ställer saker på helt fel ställe osv. Jag äslkar denna karl men städningen vill jag stå för själv!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback