Dagen

Leon har varit på dagis och jag och Joline har varit uppe hos Carina och Linus, efter lunch så gick vi långpromenad innan det var dags att hämta de övriga barnen på dagis. Trodde mina lår skulle förfrysa under promenaden, shit vad kallt det var om dem, annars var det helt undrebart med solen som sken och snön som ligger som ett stort täcke. Leon stupade när vi kom hem, han var så trött så trött, jag har dammsugit och startat en maskin tvätt medans Joline har suttit i sin stol och ätit majskrok.
Snart kommer mamma och syster med nya klockan, blir fika och jag antar att Leon kommer busa järnet.=) Idag så kom äntligen Jolines nya overall, jättefin verkligen och självklart är den rosa.

Fredrik kommer hem sent idag eftersom han har träning efter jobbet, imorgon blir han också sen för då har de invigning av nya fabriken. På Fredag är alla på hans jobb lediga och det passar ju bra eftersom vi far till Västervik Fredagförmiddag och kommer hem på Söndag. Han ska tävla och vi följer vänligt med, det är nog sjätte året i rad vi åker till Västervik nu. Leon tycker det ska bli spännande att bo i stuga, han ser nog framför sig en lekstuga, haha.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Västervik är ju kanonmysigt! Kanske inte såhär vintertid men på vår o sommar är det ju jätte fint! Har tillbringat många somrar där!



Hoppas allt är bra med er!

2010-01-13 @ 20:39:05
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag köpte ett skidställ på rean till mig, och det är mitt absolut bästa köp i vinter! Frysa när man är ute... Aldrig mer :-) Sen är det så skönt att man kan gå runt i tights hemma och bara dra på sig termobyxorna när man ska gå ut, inga mer långkallingar och kalla jeans :-)

2010-01-14 @ 09:55:19
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback