Gympa!

Snart kommer Fredrik hem och då åker jag och Leon ut till gympasalen för idag är det gympadax för våran kille!=) Joline får lite kvalitetstid med sin far och jag och Leon får också egentid tillsammans, sen Joline kom så har det inte blivit så mycket egentid med Leon, eller med Joline för Fredriks del. Blir ofta att man delar upp sig på saker och ting, jag och Joline och Fredrik och Leon, anledningen till att det är så för att jag ammar. Så när jag slutar med det kommer det se annorlunda ut.=)

Idag är det iaf gympa som står på schemat för Leon och på Måndag börjar jag själv på gympa efter mycket tjat från bla. Carina, mamma och Ella, ska köpa skor i helgen så jag är redo för kommande Måndag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback