Härlig promenad!

Efter lunch så kom Linus och Carina hit och hämtade upp oss, vi tog en härlig promenad i detta fantastiska väder! Sen blev det fika och lek hemma hos dem, skönt att komma ut och röra på sig igen och träffa folk.=)

Nu är middagen avklarad och jag har hunnit dra ett varv med min älskade dammsugare, fattar inte att man kan vara så beroende av att dammsuga?! Jag älskar det!
Nu är det baddags för Leon och Joline och jag ska ge mig på badrummen, hua, dock inte lika roligt som dammsugning men ett måste..
Imorgon är det dagis som gäller för Leon, jag och Joline ska till ÖF och efteråt blir det lunch här hemma med Linus och Carina innan vi ger oss iväg på promenad.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback