Hemma

Nu är vi hemma igen, det har vi varit ett par timmar iof. Två maskiner tvätt är avklarade redan, de resterande tar jag imorgon, man samlar på sig mycket smutstvätt under en helg såhär. Det är både sängkläder och våra kläder, barnens kläder gör så att det drar iväg.
Barnen är nybadade och tittar på bolibompa just nu innan det är dags att gå och lägga sig.

Helgen har varit kanon bra! Har haft både roligt och trevligt, men oj vad skönt det är att komma hem igen. Bara att få sova i våra egna sängar inatt är nog bäst, vi fyra har delat på en liten sheten säng. Kan tycka det är trångt i våran men det var inget jämfört med den vi sov i i stugan. Blir lite jobbigt också att leva på varandra sådär också, jag har bitit ihop men var nära bristningsgränsen i förmiddags när jag skulle försöka få två extremt lata tonåringar att hjälpa till med städningen av stugan! Det gick tillslut med en av dem, men den andre han låg kvar och sov, måste jag säga att jag fick en släng av lite damp och ADHD?!
Man hjälps väl åt eller har jag helt fel? Nej de resonerade som så att man tar sitt eget resten lämnar man åt de vuxna (Fredriks föräldrar).

Ska krypa upp i soffan sen med en kopp the när barnen har lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback