Jo men eller hur!

Tittat på Familjen Annorlunda och jag säger bara HERREGUD!! Familjen i Älvdalen är ju klart favoriten, vilka härliga människor, glada och positiva och föräldrarna är underbara mot varandra trots att de har 10 ungar.
Men jag höll på att avlida när familjen i Märsta kom, vi bor i fyra rum och kök på 101 kvm och vi är fyra stycken, både jag och Fredrik tycker att detta är litet vissa tillfällen. Familjen i Märsta har 9 ungar och bor i en lägenhet med fyra rum och kök 95 kvm!! Inte nog med det så bor de typ högst upp med en hiss som slutar fungera lite titt som tätt och för att spä på detta ännu mer så vill de ha ett barn till!!
När jag såg denna familj så insåg jag om nått hur bra vi har det, radhus, bara att gå rakt ut, barnen har varsitt rum och vi har eget rum m.m. Men som min skojiga sambo sa " ja du älskling det är bara sju ungar som fattas sen har vi det likadant", eller hur, aldrig i livet! 
En till sen är jag nöjd och likaså Fredrik.=) 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv; vi äter nog också ganska nyttigt i grunden, det är ju allt småätande emellan och allt fikabröd som måste bort :-) Nu när Wilmer är tillbaka på dagis, kommer mina dagliga barnvagnspromenader igång igen, det ska bli skönt! När det har varit så här kallt har jag inte bylsat på barnen kläder för att vara ute en kvart... När man ska till dagis måste ju kläderna ändå på :-) Kram

2010-01-12 @ 11:57:39
URL: http://mamzter.wordpress.com/
Postat av: malin

ja jag såg också de programmet, man blir ju imponerad att dom verkligen orkar och att alla barn är så snälla :)! fan jobbigt med så många syskon!

jaså,så ni skulle kunna tänka er en till alltså?!

2010-01-12 @ 16:57:07
URL: http://trasselmaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback