Klart och redo för nästa steg!

Easy covern sitter på ena väggen i köket och har suttit där bra många timmar, nu ska den "vila" ett dygn så imorgon åker fondtapeten upp!=) Kommer bli kanon snyggt!
Världens bästa Jonny och Ella kom hit och hjälpte mig med den, tack tack och åter tack, vad skulle vi göra utan dessa fantastiska människor?! Imorgon ska alltså jag och Ella ge oss på att själva sätta upp fondtapeten, mycket spännande.
Danni kom förbi på eftermiddagen för lite prat och fick även lite mat i magen innan hon drog vidare på träning.=)

Nu återstår en kväll av mys och tvtittande, Joline sover så det är bara jag och Leon för tillfället, Fredrik har tränat efter jobbet och kommer nog in genom dörren vilken minut som helst.

Imorgon förmiddag ska jag till MVC för efterkontroll, sedan blir det för tapetsering och tårtbakning tillsammans med barnen och Ella.=)
Fredriks sista kväll som 25åring, imorgon blir han ännu äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback