Men åh vad typiskt!!

Grannen ringde i Fredags när vi var påväg mot Västervik och berättade att det varit en tjej här och ringt på och bla bla bla, jag lyssnade inte så mycket eftersom jag hade somnat under bilresan. Nu gick jag över och tog reda på mer fakta då jag blev jätte nyfiken på vem det var! Det var en gammal barndomsvän som var här med sin man och sina två barn, fan fan fan att jag inte var hemma!!!!
Sist jag träffade henne var för ca 5 år sedan då jag och en gemensam vän till oss båda åkte ner till henne för att hälsa på henne och hennes nyfödda pojke, i början av sommaren fick jag reda på att hon hade gift sig och att de väntade tillökning igen till sommaren 09. Blir så arg och besviken!
Förstå vad roligt det hade varit och träffats! Tvåbarnsmammor har vi blivit båda två, vem kunde tro det när vi var 8-9 år och sprang runt och lekte eller ännu värre när vi var sisodär 13-14.=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback