Mjukisar och mys med dottern

Leon är lämnad på dagis, jag går här hemma och donar lite i mjukisar och mysre med Joline. Är riktigt trött och seg fast inte så jag skulle kunna lägga mig ner och somna utan mer att jag vill vara hemma och bara njuta av barnen och livet i sig. Joline hade feber inatt och sov inte så jättebra, detta pga sprutorna hon fick igår. Så idag ska jag inte göra mycket mer än att vara här hemma och dona med mysa med Joline tills det är dags att hämta Leon, efter det blir det hem och fortsätta mysa och pyssla lite.=)
Idag är en sån dag det hade varit toppen att ha lite färg så man kunde börja måla i barnens rum, har en rulle easy covertapet i köket som ska upp på ena väggen innan vi kan sätta dit fondtapeten..det kanske man ska roa sig med idag? Tapetsera, dricka the och bara känna sig duktig och harmonisk?=)
Aja det visar sig, återkommer till kvällen om jag fått upp den eller inte, nu ska jag slänga mig på golvet bredvid Joline!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback