Mys

Jag och barnen har haft en mysig morgon med sen frukost, eftersom det gapar tomt i alla köksskåp så kokade jag och Leon havregrynsgröt till frukost. Till det hade vi vår egengjorda lingonsylt, mums så gott det var!
Nu har vi precis fått på oss kläder och borstat tänderna, om en stund kommer mamma och hämtar upp oss så vi kan bege oss in till stan där vi ska skicka iväg våran vagn. Det är en tjej som köpt den så vi kommer vara vagnlösa ett par dagar innan våran nya barnvagn anländer, Joline kommer sen glida runt i en Emmaljunga City Cross Jungle/Pink. Inte illa det inte, kanon snygg verkligen om ni frågar mig!=)

Nu ska jag gå upp till Leons rum där han står och lagar mat på sin spis som han vill att jag ska komma och äta av, "mamma pom och ät min mat mamma" hörs det eka därifrån!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback