Ojoj

Joline bokstavligen drunknade i nya overallen, benen är väl säkert 10 cm för långa om inte mer, men men så får det vara. Hellre för stort än för litet, nu har hon att växa i iaf och vi behöver inte tänka på att köpa ytterligare en ny overall denna vinter.
Haha jag har fått många pikar från vänner nu senaste dagarna i väntan på att nya overallen skulle anlända, "låter mamma dig ha alldeles för små kläder din stackare" osv, nu kan de inte klaga på det längre iaf. Kommer snarare bli "men köper mamma ALLDELES för stora kläder till dig din stackare", ska bli roligt att höra vad Carina kommer säga om mitt köp imorgon när det är promenaddags.=)
Ibland vet jaginte hur jag tänker jag shoppar!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback