Pigga och glada

Ja nu är vi uppe pigga och glada, Fredrik är på jobbet, Leon ligger och myser i soffan framför bolibompa och Joline sitter i babysittern och tittar hon med. Får se hur Leon mår idag, en promenad med Carina och Linus skulle sitta fin fint!

Ångest! Dagen innan Nyårsafton så var det exakt 2 år sedan jag klippte mig! Jag säger varje månad att nu ska jag beställa klipptid men det blir aldrig av, tiden rusar iväg och jag slänger upp mitt hår i en toffs.
2 år senare, en graviditet senare och lite amning på det så är mitt hår väldigt risigt vill jag lova! Kluvna hårtoppar, trist och tråkigt, fäller som en galning m.m.
Nej nu är det dags för ändring!!! Denna vecka SKA jag beställa tid hos frisörn, måste skämma bort mig själv lite, känns som jag har förtjänat det.=) Klippa en helt ny frisyr och i med färg, japp det ska jag göra klippa och färga! Är säkert 4-5 år sen jag färgade mitt hår, gjorde det jämt förr men har varken haft ork eller lust de senaste åren.
Skärpning nu Lina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback