Roligt!

"Mamma roligt med gympa" det fick jag höra när vi skulle åka hem därifrån förut, "mamma.. stanna kvar på gympa" var något han också sa flera gånger. Han tycker alltså det är jätteroligt med gympa och tjatar redan om nästa onsdag då det är dags igen!=)
Joline hade inte varit på sitt bästa humör hemma med pappa, sista 45 minuterna så skrek hon och var jätteledsen så när jag och Leon kom innanför dörren så tittade hon på mig och skrek för full hals med tårarna rinnande nerför kinderna. Pluttan, måste jag säga att det högg i mammahjärtat när jag såg henne så?
Slet av mig jackan och tog henne direkt och vyshade, hon lutade huvudet på mitt bröst och snyftade massor och somnade nästan direkt, en riktig mammagris det där med andra ord. Stackars Fredrik som var själv här hemma och kände sig helt värdelös och hjälplös!
Nu sover båda barnen gott iaf och vi ska se på en film innan det är dags att gå och lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback