Spotify!

Beyonce och Tommy Körberg har gått varmt här hemma sen vi kom hem från stan! Älskar Beyonces "Single Ladies" och Tommy Körbergs "Stad i ljus", passar på när inte Fredrik är hemma för han hatar dem, och inte blir det bättre heller när jag sjunger med. Haha. Han har avskyr de väl eftersom jag spelat slut på dem men jag kan inte rå för det, jag ÄLSKAR dem!! Jag har alltså städat, sjungit och dansat, härligt och underbart!=)

Fredrik kommer hem snart och då ska han och Leon åka ut till gympasalen, Leon tycker det ska bli jätte spännande med gympa.=) Jag och Joline får besök av Ella, köpte en jättefin Orkidee med en vit kruka till henne som tack för att hon passade Leon igår. Skulle köpt till mig också men eftersom jag inte har något fönster som de trivs i så kändes det onödigt, hade i stortsett bara orkideer förut men de har mamma fått ta över eftersom inte trivs här. Tråkigt!

Fredrik fyller ju nästa Fredag (29) och när man frågar vad han önskar sig så rycker han på axlarna och säger "vet inte..inget speciellt..", så idag när mamma frågade så önskade jag åt honom! En vattenkokare och ett nytt skoställ samt en bänk att sitta på till hallen, båda i vitt. Tror han kommer bli jätteglad och uppskatta detta väldigt mycket.=P Men så går det när man inte kan prata för sig själv.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback