Tidig morgon

Barnen vaknade självklart när Fredrik gick upp vid 06 imorse, bara att stiga upp för mig alltså. Känner mig rätt så pigg ändå men skulle gärna krypa ner under täcket och mysa och vila en stund till, men men idag kommer nog bli en sån dag då jag passar på att vila när Leon och Joline sover, får krypa ner i sängen då tillsammans med dem.
På förmiddagen här så ska jag tvätta, dammsuga och byta sängkläder, efter lunch ska jag vara en rolig mamma och ge mig ut med barnen på en promenad.

Håller tummarna för att det inte kommer vara lika kallt ute som det varit i flera veckor nu, går inte vara ute på samma sätt med barnen när det är -10 eller mer ute! Vi smörjer kinderna på barnen varje kväll eftersom de blir så fnasiga och fula av denna kyla, Leon tycker det är roligt att vara ute ca 20-30 min sen fryser han och vill gå in. Men man får se till att leka roliga lekar inomhus såna dagar och det har vi lyckats bra med hittills så.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback