Tillbaka

Efter dagislämningen så vilade vi oss på soffan en stund jag och Joline, mycket välbehövligt, nu är det fullfart igen och Joline ligger på golvet och leker. Ella och Jonny kommer på fika snart, Ella är tillbaka igen efter några dagar med svår magkatarr. Inte ett dugg avundsjuk faktiskt, hon har låtit mer död än levande när vi talat i telefon så det ska bli härligt att se henne någorlunda alert idag även om hon fortfarande är lite risig.

En stor nackdel med mig är att när jag vill ha eller göra nånting så vill jag göra det NU och inte vid ett senare tillfälle! NU vill jag ha flera liter vitfärg så jag kan börja måla väggarna här hemma, jag vill ha nya soffan och nya tv bänken, jag vill att våra nya köksluckor ska komma och mycket mera, blir skit sur när jag inte får allt på en gång. Måste jag säga att Fredrik kan bli lite smått galen på mig när jag väl sätter igång! Jag är expert på att ha många bollar i luften samtidigt med mina projekt. Jag vill också att det ska bli vår/sommar nu så vi kan sätta upp staketet vi ska ha och plantera clematisen som ska slingra runt den. Andas Lina andas, en sak i taget!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Då är vi två... Jag drog igång projekt byta rum idag, när Johan är hemma och är sjuk... Men nu hittar jag inte skruvarna till sängborden så allt bara stannade av! Men det blir nog bra! Kram

2010-01-07 @ 17:10:41
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback