Tvn ockuperad av karln!

Idag när Fredrik kom hem från jobbet så hade han till Leons stora lycka varit på InterSport och köpt en hockeyklubba åt honom, så dte blev isbanan efter middagen för att testa den. Leon åkte som aldrig förr och var mycket stolt över sin klubba!
Nu var det ju så att min kära sambo inte bara hade varit på InterSport och inhandlat hockeyklubba, utan han hade också varit på Elgiganten och inhandlat ett Xbox..Kul.. Ja för honom men inte för mig!
Detta resulterar ju i att jag inte får ha den goa tvn för mig själv på kvällarna längre utan måste snällt och fint dela med mig.

Hihi jag bänkade mig framför datorn istället och hittade en jättemysig inredningssida där jag klickade hem lite smått och gott till hushållet.=) Man ska se skaer från den ljusa sidan sägs det och då ser jag det som så att utan Xboxet hade jag inte hittat denna underbara glasburk som skrek "LINA" och de andra prylarna som också skrek "LINA".=)

Kommentarer
Postat av: malin

Ja,de måste ju bara vara avundsjuka som ligger bakom det men de är så tråkigt att man ska behöva stå ut med det, men som sagt man är vän med dom som förstår sig på en, att man har barn är ju inget hinder de krävs bara LIIIIITE planering men de verkar en del inte förtså.

Nej jag satte lösen på den först för jag fick några tråkia kommentarer men sen beslutade jag mig för att skita i det o skriva precis vad jag vill o sen skita i kommentarena!

Men ni alla mår bra i kylan? man vågar ju inte vara ure för länge när de är så här kallt ute!

kram

2010-01-06 @ 08:49:07
URL: http://trasselmaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback