viktuppgång

Ja våran lilla fröken har gått upp i vikt och följer fint sin kurva, 8320 väger hon är och är 67 lång, Leon vägde ett kilo mer och var 4 cm längre när han var 5 månader. Joline gjorde inte en min till att det skulle göra ont när hon fick sprutorna, hon hade ett stort flin hela tiden och började skratta efter den sista, konstig unge det där!=)
Vi åkte in med min mormor och morfar eftersom de ändå hade ärenden i stan så det blev en fika efter BVC-besöket och sedan lite shopping på "stormarknaden" som de så fint säger (Coop Forum), riktigt mysigt att strosa runt med dem och prata, Joline somnade efter ett tag i kundvagnen och fortsatte sova hela bilresan hem. Två vita orkideer med vita krukor fick följa med mig hem, kunde inte låta bli! Så nu står de och är fina i vardagrumsfönstret.=)
Snart dags att hämta hem Leon från dagis sen ska jag STÄDA! Hatar detta men kan INTE låta bli! Ska prova Stinas dunder rengöringsmedel som jag fick av henne igår, det kommer dofta underbart här hemma efteråt!=)
Ikväll får det bli en sväng med bilen bort till sopsorteringen för att slänga tidningar, kartonger m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback