En duns och lite gnäll..

..hörs från vårat sovrum och när jag kommer upp så ser jag en förvånad Joline som sitter på golvet. Tar upp henne och lägger henne i sängen igen och hon somnar om på en gång. Skumt.
Hon sover i våran säng idag för det var så förbaskat varmt i hennes rum, puffade upp med kuddar runt om för att hon INTE skulle rulla ner men så som hon flänger och far i sömnen så hjälpte tydligen inte det. Hon är helt gaaalen när hon sover! Men men ingen större skada skedd, hon somnade om utan problem och gnydde bara lite efter fallet, hon såg mest förvånad ut. Haha.
Leon är likadan, flänger och far om vartannat, PRATAR som bara den när han sover. För en stund sen så hörde man "men jag vill ha den röda" och "tack så mycket". Haha. Vilka ungar man har!;)

By the way så har jag en svag misstanke om att Joline fått Vattkoppor, får se hur det ser ut imorgon.. Jobbigt läge nu när det är så varmt bara, men men nån gång ska hon väl få det också? Om så är fallet så är dte bara att hojta till om ni vill att hon ska krama lite extra på era ungar.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback