För det är prickar prickar prickar överallt..

Om vi tyckte Joline var prickig igår så är det verkligen ingenting jämfört med hur hon ser ut idag! Idag har hon verkligen prickar överallt, värst är väl stjärten både bak och fram. Usch. Men hon lider inte utav prickarna, det är febern som är jobbig för henne.
Vi hade planerat att träffa Fia, Göran och Jessica, Göran, Tessan, Jasmine och Henrik ikväll, men eftersom Joline är sjuk och Fredriks öga fortfarande är irriterat och ömmar så stannar de hemma. Så jag och Leon får cykla bort själva vid 17.30, men det gör inget, det är alltid lika mysigt att bara vara jag och Leon. Fredrik och Joline skulle få besök utav Fredriks syster så det går ingen nöd på dem.

Imorgon bär det av till Sthlm för hela familjen tillsammans med min mor och far samt syster och bror. Linus fick ett åk med antingen Ferrari eller någon annan snabb och frän bil från LiveIt.se av mig, Fredrik och barnen när han tog studenten förra året så imorgon är det dags. Ska bli roligt.

Nehe nu ska jag packa picknickkorgen åt mig och Leon, blir lite vin, festis, snask, tröjor som får följa med för en trevlig kväll med kubb och mycket skratt.

Jag har lånat Fias cykel och Leon ser verkligen framemot att både han och jag ska cykla, annars är det alltid han som cyklar och vi andra går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback