Jag eller vi kriverar!!

Denna dag har varit tuff, det är ju en sådan kvav och äcklig luft/värme ute så att man knappt står ut. Barnen har varit rena rama mardrömmen hela dagen och det tackvare värmen/luften. Vi har iaf varit in till stan på förmiddagen och matshoppat sen har det varit inomhuslek här hemma, har inte gått att vara ute. Inte har vi åkt till stranden heller eftersom man bara väntat på åskan som man trott ska komma, hoppas den OCH regnet kommer till kvällen!
Imorgon blir det iaf stranden vare sig det åskar eller inte, vi måste kunna svalka oss. Tessan, Göran och Jasmine har varit här på fika under eftermiddagen, Henrik var hos morfar så honom får vi träffa imorgon när vi åker till stranden.

Kvällen kommer gå åt till att lägga barn alldeles strax, därefter blir det en liten cykeltur för mig (Fredrik är ute och springer nu) och sedan ska vi titta på andra filmen som vi hyrde igår. Ikväll blir det skräckisen, filmen vi såg igår var "allt för min syster" och den var riktigt bra, det föll både en och två tårar från mina kinder.

Leon hade det kalas bra på Cirkusen igårkväll, han var inte hemma förens 22. Då berättade han vad han sett under Cirkusen med farmor och farfar och sedan stupade han i säng.

Kommentarer
Postat av: Bea

Elias var också på cirkus igår! Han vann biljetter i SN:). Så nöjd och trött han var när han kom hem!

2010-07-12 @ 21:05:27
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback