Måla måla måla

Mer färg är inhandlad och jag fortsätter med mitt målande. Joline sover på soffan och killarna är uppe i garaget och fixar med Calibran, precis som de senaste dagarna.;)
Hela köksbordet är överbelarmat med prylar som jag målat, fyra STORA keramikvaser har blivit vita efter många år med en ful brunaktig färg, Jolines fyra tavelramar har gått från färgglada till vita, Jolines nya hylla som jag målade sista gången igårkväll sitter nu uppe på väggen i hennes rum. Finns hur mycket som helst som ska få vit färg men då måste jag ha vit färg på sprayburk och det hanns inte emd att köpa idag. Något som jag ska måla de närmaste dagarna är Leons fula äckligt bruna byrå som jag köpt för en riktigt billig peng, den ska bli vit men det behövs lite små justeringar innan. När den är vit ska jag skruva fast nya fina knoppar som jag hittat på nätet. Kul när man kan låta gammalt bli nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback