Trevlig eftermiddag och kväll

Hade ett par jätte trevliga timmar i stallet, Jessica red på Queenie uppe på banan och det gick galant. Blir en till tur ut till stallet i helgen så det inte går så lång tid mellan gångerna hon rider.
När vi kom hem blev det en snabb dusch för mig innan vi knatade bort till dem igen där det blev pizzamiddag ute, smakade väldigt bra måste jag säga. Kaffe på det som smakade lika bra som pizzan medans Leon och Henrik lekte och hoppade på studsmattan, vi gick inte hem förens 19.30 och då var det två extremt trötta ungar jag fick med hem. Blev ett snabbt bad innan det var läggdags och båda somnade direkt, jag gick ner och tog hand om disken innan jag begav mig ut på vattningsfärd av blommor och växter. Lite regn skulle inte sitta fel nu.
Nu har jag bänkat mig i soffan framför tvn och ska snart gå och lägga mig.

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback