Trevliga dagar!

Igår efter dagis så bar det iväg upp till Carina med familj, där blev det lek, fika och middag. Väl hemma så var det bara att duscha av barnen innan de somnade i sina sängar. De var verkligen helt slut.
Idag efter dagis så följde Tessan och Henrik med oss hem och dte var fullfart vill jag lova, grabbarna höll låda så det bara sjöng om ett. När de gick hem vid 17 tiden så följde vi med bort till Konsum där vi handlade lite inför kvällens grillning, lagom vi kom hem så kom Fia och Jessica hit och vi tände grillen på en gång. Vi grillade, åt, pratade om vartannat, till slut var Joline så trött att hon fick gå och lägga sig. Somnade i princip såfort hon la huvudet på kudden. Leon däremot var med ute ett tag till men gav tillsist upp han också, "jag ska bara gå och kissa mamma" var vad han sa och sedan smet han in. När det gått en stund så gick jag in men fann ingen Leon varesig på toaletten härnere eller däruppe, när jag kikade in i hans rum så låg han och snarkade sött i sängen. Sötnosen. Tog med en blöja in för jag tänkte att det har han väl ändå inte satt på sig, men tji fick jag! När jag lyfter på täcket så ser jag att han minsann har tagit av sig kalsongerna och tagit på sig en bölja, det riktigt värmde i hela mammahjärtat och det blev ett sånt här "ååhh men lilla gubben".
Nu har gästerna precis åkt hem och jag har hunnit boka stuga för våran tripp till Ullared i Augusti. 600 kr för en stuga med fyra bäddar är riktigt billigt (ett dygn)! Så vi slog till med en gång när jag ringde till damerna och berättade priset, ska bli jätte roligt att åka.

Nu ska jag plocka lite och sedan bänka mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback