Vart är min karl?!

Inatt så vaknade jag av att Fredrik var inne på toaletten på övervåningen och gjorde nånting, jag gick dit och möts av ett enormt svullet öga som bara rann och rann. Han berättade att han fått in någe skit i det och att det gjorde förbannat ont. Mycket riktigt när jag gäspande kikar i ögat så ser jag att det är något pyttelitet som blänker precis under pupillen. Du får ringa doktorn imorgon säger jag och går och lägger mig, Fredrik gick dock inte och la sig för han hade så ont. Kunde varken titta eller blunda och ögat bara rann.
När jag och Joline kom upp för ca 30 minuter sen så visar det sig att Fredrik inte är hemma, bilen är hemma men inte han? Han har med sig sin telefon men vad hjälper det när inte jag har någon? Haha ja han dyker väl upp här sen skulle jag tro, jag undrar bara vart min karl är..;)

Angående min misstanke om vattkoppor på Joline igår så ska jag bara fastställa att HON HAR VATTKOPPOR. Hon har sovit oroligt under natten med feber osv, nu på morgonen så har både 5 och sex och fler vätskefyllda prickar ploppat upp under natten. Leon blir hemma från dagis idag tackvare detta, jag och barnen tar alltså fyra veckors semester nu!:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aj då! Har Fredrik kommit hem igen?



Vattkoppor verkar gå, nästan alla på Wilmers dagis har fått det, men Wilmer visar än så länge inga tecken... Hoppas ni får en lindrig variant!

2010-07-08 @ 08:00:25
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback