Vi har flyttat!

Till stranden! Där tillbringar vi hela dagarna med sol, bad, lek, lunch, fika och mycket mycket mer! Love it! Nu ser det dock ut som om det ska bli regn och det kan ju behövas om man tittar på alla växter och gräsmattor.. Får se vad vi sysselsätter oss med imorgon om det är dåligt väder.
Dagen idag har ju som sagt spenderats vid stranden, jag klev upp vid 07 imorse och slängde ihop en ugnspannkaka som vi hade med till lunch, riktigt gott! Vi åker till stranden direkt efter frukost och kommer hem lagom till middagen, underbart med semester! Kan man säga annat??
Efter middagen cyklade jag och Leon bort till Fia och Jessica, Tessan, Göran och Henrik där det blev lek för pojkarna och lite vin för oss vuxna. Fredrik och Joline stannade hemma eftersom Joline var suuuper trött och jag kan lova att Fredrik var lika trött han, haha.
Kvällen avslutades därborta med att stå och titta på en igelkottsmamma och hennes fem ungar som sprang runt över gräsmattan, sååå fruktansvärt söta verkligen! Det var det första Leon berättade för pappa när vi kom hem nu. Nu är det läggdags för Leon sen blir det film för mig och Fredrik innan vi också ger upp för dagen.
Har tittat på film varje kväll och kors i taket så har det bara varit BRA filmer hitills! Igår såg vi på "sommaren med Göran" så himla bra och vi skrattade så vi tjöt.
Får se vad det blir denna kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback