07.33

Leon sitter och tittar på bolibompa i soffan, Joline är överallt och ingenstans, en helt vanlig morgon för familjen Ohlson/Falk med andra ord.;) Idag är det dagis och ÖF som gäller för oss, Leon pratar massor om att idag ska han minsann inte till Blåklinten utan till Vallmon för han är en stor kille nu! Och jag kan inte göra annat än att hålla med för det han säger det stämmer så bra så.
Efter ÖF får vi förmodligen fikagäster från alla håll och kanter, Ella kommer även förbi på eftermiddagen och berättar hur deras besök hos BM gick, spännande.:) Både hon och Jonny har fått stränga order om att hålla mig uppdaterad gällande allt om bebisen! Tycker det är så ofantligt roligt!

Idag är jag med mobiltelefon! Woho! Fredrik lämnade sin hemma så jag kan nå omvärlden eftersom hemtelefonerna inte funkar. Bara det är ju en historia i sig. I Fredags så åska och blixtra det utav bara helvete rent utsagt varpå blixten slog ner här i byn, telefonerna tvärdog! Typiskt.
Så nu har jag fått det sagt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback