Dagisplats

Har ju glömt att berätta att vi i Torsdags fick svar från Kommunen angående dagisplats till Joline, från och med 31/8 har hon plats på Lillagärdets förskola avdelning Blåklinten. Samma dagis som Leon går på bara att Leon kommer gå på avdelning Vallmon när Joline börjar.:)

Jag stod i köket för en liten stund sen och diskade medans Joline kröp runt benen på mig och jagade Titti, Leon satt och tittade på film i soffan. När jag kommer ut i vardagsrummet igen så är inte Leon där utan han sitter på toaletten och bajsar! Jag är så stolt över honom eller VI är så stolta över honom! Trodde det skulle vara svårare att få honom att sluta med blöja men det har gått över förväntan faktiskt. Han har varit jätteduktig, de var de två första dagarna som han gjorde i kalsongerna när det blev för bråttom men nu går det som smort!
Våran kille hann bli blöjfri innan sin 3-årsdag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback