Det är mycket..

Det är lite väl mycket saker som händer runt omkring mig just nu, som jag sa, lite väl mycket. Genom alla år så har vänner, bekanta gärna kommit till mig om de haft problem, antar att jag är en god lyssnare, och jag har alltid ställt upp. Inga problem. Men nu är det alldeles för mycket som händer, rädd för att jag själv ska bryta ihop när detta är över för att jag ställer upp i vått och torrt. 
Sakerna som händer nu är över mitt förstånd, det är så fruktansvärt så det är så det finns inte ord. Men jag kommer fortsätta ställa upp, för sån är jag. Jag hoppas bara att det finns någon som ställer upp för mig den dag jag behöver få en axel att luta mig mot och få ur mig allt.
Den dagen kommer snart.

Jag klagar inte jag mår bara fruktansvärt dåligt över allt som händer runt omkring mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback