Dödstrött!

Jag är så jäkla trött, ska slänga mig i duschen strax ihopp om att bli en ny människa. Barnen är pigga och glada men Joline börjar nog bli trött igen, kanske ska få henne att somna innan jag hoppar in i duschen? Medans Leon är på dagis idag ska jag ägna tiden åt att städa, hemmet blir lidande när det råder så fint väder utanför! När det är dags att hämta honom klockan 14 så ska jag ha med mig två killar hem, Henke ska följa med hem och leka. Det kommer Leon tycka är jätteroligt.:) Så det kommer bli fullfart här i eftermiddag.

Våran Ikealeverans kommer idag, barnens vita expedithyllor.:) Enda som stör mig är att de ska levereras mellan 09-15!! De kan med andra ord anlända närsomhelst under dagen, tur att jag ska ha en städdag och vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback