Duktig kille!

Leon var hur duktig som helst på BVC, han snackade på massor och gjorde allt som hon bad honom att göra.:) Han blev alltså GODKÄND.;) Han är 97 cm lång och 15.7 kg tung, våran stora kille!
Imorse när vi gick till dagis så ville han ha kalsonger på sig itsället för blöja så jag packade en kasse med kalsonger och shorts så han hade och byta med om det skulle hända en olycka. Den kassen fick jag med hem igen med kissiga kläder när jag hämtade honom förut, det är inte lätt det där! Han har iaf varit utan blöja idag och vissa stunder går det bra och andra glömmer han bort helt som när de hade brandövning på dagis idag, inte hade han tid med att säga till att han var kissnödig?! Hihi.
Hur som haver så ligger allt i tvättmaskinen nu för att sedna hängas ut och följa med imorgon igen, nu kör vi!

Slängde ihop pasta och köttfärsås nu när vi kom från BVC så jag och Joline har ätit, Leon är fortfarande mätt från lunchen så han får äta senare. Nu går vi ut på baksidan och leker sen blir det badet för barnen innan det är bolibompa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback