Eftermiddag

Idag har vi spenderat hela dagen utomhus, Fredrik jobbar eftermiddag från och med idag fram tills semestern (som börjar vecka 28) så han åkte vid 13. Ella och Sabina har varit på och busat med mig och barnen, Leon har inte sovit något så han kommer somna gott ikväll.
Maten står på spisen, färskpotatis och fiskbullar (Leons öneskemål denna vecka), båda barnen älskar det och jag ska väl inte sticka under stolen med det att jag också tycker det är fruktansvärt gott. Haha. Efter middagen blir det iaf badet för barnen då båda är extremt smutsiga, som nästan alla ungar är efter härliga sommardagar, plus att vi som sagt ska äta fiskbullar! Joline har ju en förmåga att få mat i hela ansiktet, håret, kroppen osv, hon hatar att bli matad och vill äta själv. Sagt och gjort hon äter i princip alltid själv vid maten så det blir stor sanering efteråt.;)
Har verkligen ingen lust att sitta här vid datorn så ni får ta detta för var det är.. När barnen somnat ikväll ska jag gå ut och sätta mig och njuta av tystanden, växterna och ensamheten.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback