Fullt ös medvetslös!

Efter frukosten så gjorde vi oss iordning och gick bort till Tyrsvallen där årets fotbollsksola är i fullgång. Carina och Linus är där för att hålla ställningarna under veckan så vi gick dit för lite lek, kaffe och prat. Leon röjjde järnet i sandlådan med Lisa (en annan "fotbollsfröken"), spelade boll och latchade som sjutton, Joline kröp runt i sanden och lekte. Eller lekte hon åt och åt och åt! Snuskigt men vad kan man göra? Blir till att avmaska henne efter denna sommar och allt skit hon stoppar i munnen hela tiden.;)
Efter att ha ätit 20 kilo sand så somnade hon gott i vagnen och sover där fortfarande, vid 11.30 gick vi hem och jag och Leon åt lunch innan han däckade på soffan. Ska starta en maskin med ungarnas galonkläder strax för de är varken lila eller blåa längre som de ska vara, snarare en brun geggig färg, underbart.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på när barnen vaknat, Joline ska få i sig lite lunch men sen blir det nog lugnt skulle jag tro. Hoppas att barnens väggtexter till deras dörrar kommer med posten idag, skulle vara roligt att få upp dem. Kul att få pyssla lite.;)

Jag återkommer senare nu ska jag starta en maskin tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback