Hmm

Snart blir jag galen! Jag sitter och försöker knåpa ihop ett kollage på photoshop från Leons 3-årskalas men jag blir smått galen och ropar på Fredrik varannan minut. Snart tar han nog över helt och hållet skulle jag tro.;)
Dagen har iaf gått åt till matshopping för kommande vecka, och efter det utelek här hemma i blåsten. Färskpotatisen står nu p spisen och kokar och laxen är i ugnen, allt är klart om vilken minut som helst, efter maten är det badet för ungarna som gäller.
Leon valde ett Bamseshampo när vi var och handlade, hämtade även ut paketet innehållande Natusan Baby First Touch. Detta ska testas när barnen badar, spännande och se om det är någon skillnad, uppdatering av det kommer senare. Om någon vill testa så hojta till så får ni ett provexemplar.:) Blev även en sväng till leksaksaffären där Leon köpte sig en egen fin gitarr samt fyra små pocketböcker som han ska ha på toaletten. En korg till dessa små böcker inhandlades även på CityGross.

Som sagt nu puttar Fredrik på mig och säger att han gör klart kollaget, haha. Under kvällen kommer alltså bilder från kalaset och dagens inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback