Massor av nytt..

Leon och Henrik lekte hur bra som helst och var jätteduktiga hela tiden, det var fullt ös men de skötte sig exemplariskt!:) Vi tillbringade eftermiddagen ute så det blev bad i poolen, rutschkaneåk, bollspel, fika m.m. Vid 15.30 kom Tessan (Henkes mamma) och Fia hit, drack kaffe och pratade en massa medans grabbarna röjjde. Innan de gick hem framåt 17 så rakade jag av håret på både Leon och Henke, Joline gav upp och somnade vid 16 och sov en timme. När de gått så kom Fredrik hem och vi brassade in till stan där vi köpte ny vagn till Joline eftersom hennes gick sönder igår. Den vagnen vi skulle köpa var slut och jag menar verkligen HELT slut, finns inte att få tag på så efter mycket provkörande och velande fram och tillbaka så blev det en Crescent...hmhmhm...nånting, en svart med röda detaljer. En sittvagn med fullt liggläge, skitsnygg verkligen, rejäl också då det blir en och annan skogspromenad. Enda "nackdelen" är väl att hon är vänd från mig men det överlever vi nog båda två.;) En röd fin skötväska blev det också för att matcha vagnen.:)

Blev en sen middag med andra ord, medans jag lagade middag så badade Fredrik barnen. Vid 20 hoppade båda is äng helt slut efter denna dag. Jag och Fredrik slog oss då ner på golvet i vardagsrummet och började montera ihop nya tvbänken, såå fin!! Nu är det klart och resultatet blev suveränt!
Imorgon blir det till att montera ihop barnens båda expedithyllor.:) Bilder på allt kommer imorgon..

Nu går vi och knoppar. Hej Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback