Middag

Jag är så trött på att Fredrik jobbar över Måndag och Tisdag, inte för att det är jobbigt att vara själv eller så med barnen men det är tråkigt! Och visst blir allt mycket lättare när man är två men som sagt inte för att det är jobbigt utan för att det är så satans tråkigt för oss allihop. Barnen hinner knappt se honom, vi får äta middag utan honom och han får äta själv m.m. Men nu ska jag absolut inte klaga då han igår bara hade 4.5 timmar kvar att jobba av denna tid så ikväll när han kommer hem så har han bara någon timme kvar sen är det slut! 4.5 timme är inte illa när de började på 145 tim!
Jag och barnen har iaf bjudit in oss på middag hos mina föräldrar så om en liten liten stund blir vi upphämtade. Skönt att slippa laga maten själv och äta själva!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback