Nationaldag.

Gick/cyklade upp till Carina och Linus i förmiddags, där blev det lek, fika och lunch innan vi begav oss ner till Bygdegården. Joline somnade i vagnen påväg ner så hon fick följa med pappa hem och sälja sista kattungen, känns helt underbart att båda har fått nya hem! Jag och Leon hade iaf en toppen eftermiddag med Carina, Linus och mormor, massor av tårta och godisregn, kan det bli bättre?;)
Trodde verkligen att Leon skulle somna vid matbordet här hemma strax efter 17 men han lyckades hålla sig vaken till 19.30, tur det för då hann han bada. Han var smutsig från topp till tå. Två små olyckor idag men vi fortsätter att kämpa på, han är så duktig!

Nu ska jag ta mig ett glas rosé och bänka mig framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback