Nu ska jag gå och sova!

Idag har det varit mycket, fullfart från morgon till kväll. Jag får helt enkelt börja från början.
I Torsdags så fick vi höra att Tittis två bröder som ännu inte blivit sålda/ fått nya hem skulle bli ihjäl slagna!! Stopp stopp sa vi och la ut en annons på blocket, det dröjde 20 minuter så hade vi fått svar av en tjej som kommer och tittar på ena killen imorgon eller på Söndag. Idag vid 09.30 så ringde ett annat par var intresserade och vid 11 kom de hit och hämtade den andra killen, kändes såå härligt att få ge den ett nytt hem!:) Innan de kom så kom Carina och Linus hit på fika och när katten åkt med sin nya husse och matte blev det en promenad/cykeltur för oss allihop. Väl hemma igen så lagade vi lunch och sen gick vi ut och lekte en stund innan jag gick till jobbet, Fredrik och barnen gick hem till mina föräldrar där alla var lediga så det blev fika, lek och Leon badade även i polen som morfar hade gjort ren på förmiddagen.
På jobbet var det så lugnt så lugnt endast 11 barn så vi hade det hur mysigt som helst och pysslade massor. När jag slutade strax efter 17 så gick jag hem till mina föräldrar där middagen var klar och vi åt och vi åt och så åt vi lite till!
Fick med en stor spaljé hem utav mamma och pappa som Fredrik fick kånka på. Haha. Joline fick gå och lägga sig när vi kom hem medans fick vara uppe Leon hjälpa mig och Fredrik med spaljén på baksidan, han fick även hjälpa till att gräva och plantera min Klematis som jag köpte på Öknadagen förra Lördagen. Det blev jättefint och ännu finare kommer det bli när den vuxit till sig och täcker allt, bilder kommer imorgon.

Nu ska jag gå och lägga mig, jag är aptrött! Fredrik sitter och tittar på någon VM-film, INTE lockande om jag säger så!
Natt natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback