Ny ork och lust

Orken och lusten har kommit tillbaka gällande allt, sen sista inlägget så har jag bara gjort allt på mina villkor. Tagit hand om mig själv och min familj, njutit av livet helt enkelt! Känns underbart, krafterna är tillbaka.:)

Måste börja med att berätta att Leon blev Vallmobarn igår, han är så stolt så stolt! Våran lilla fialotta blir hela 10 månader idag och som jag alltid säger/skriver när det gäller barnen "vart tar tiden vägen?!?!".

Fredrik jobbar idag men kommer hem vid 13 så jag och barnen är själva fram tills dess, men dte gör ju inget när det är strålande sol och varmt ute. Vi ska alldeles strax slå oss ner vid bordet och äta frukost, sen blir det en snabbis med dammsugaren innan vi går ut och leker.:)
Leon fick en rutschkana när han fyllde år och den är MYCKET uppskattad vill jag lova! Ikväll när barnen somnat kommer jag uppdatera med en hel del bilder bla. från Leons födelsedagskalas.

Rörigt inlägg men nu vet ni att jag lever...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback