Öppna Förskolan

När vi lämnat Leon på dagis imorse så gick jag och Joline till ÖF, Joline röjde som vanligt med de andra tjejerna och somnade gott såfort jag la ner henne i vagnen när vi skulle gå hem. Medans hon sov ute i vagnen här hemma så passade jag på att putsa fönstrena i vardagsrummet, inte klokt så mycket pollen som fastnar överallt! Fastnar ju även på fönster så idag var jag tvungen att ta tag i det när det inte är strålande sol ute, bäst att passa på när det är mulet och tråkigt.
Vattnat både fram och baksidan har jag också gjort, det torkar fort.

Nehe ni nu blev det inte roligare än såhär, nu ska vi gå och hämta hem brorsan. Blir lek inne idag tror jag då det är ett nästintill bäcksvart moln som täcker himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback