Underbara vänner!

När jag och Joline hämtade Leon så slutade Carina jobbet, så vi gick upp till dem där det blev lek och glass på tomten innan vi gick in och lagade pannkakor till middag. Barnen röjjde som vanligt!:) Vid 18 gick vi ner till Tyrsvallen där vi tittade på fotbollsmatchen och barnen sprang runt och lira boll m.m. Runt 20 så var Leon, Joline och Linus så trötta så vi bestämde oss för att gå hem och göra kväll, Leon och Joline skulle behövt bada/duscha men de var så trötta så trötta så jag nattade Joline direkt och hon somnade på två röda. När jag kom ner efter ca 2 minuter om ens det så låg Leon och snarkade på soffan, det var bara att klä av honom kläderna, sätta på honom nattblöjan och bära upp honom till hans säng. Extremt smutsiga ligger de nu och sover sött i sina sängar, får bli duschen direkt imorgonbitti!
Har iaf haft en toppen bra eftermiddag/kväll med underbara vänner! Känns tryggt att de tar hand om oss när Fredrik jobbar, ser till att vi har sällskap och får mat i magen.;)

Jag har tagit en runda ute med vattenkannan så nu mår mina växter bra igen. Har bänkat mig i soffan framför "Huset vid sjön" men känner nog att det är sängen som gäller snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback