Vilket underbart väder!!

Jag och Joline fixade lite här hemma på förmiddagen, myste, lekte och låg på soffan och tog en tupplur m.m. Ella kom förbi på kaffe vid 12 och lagom hon gick hem vid 13 så kom Stina på fika, satte oss på baksidan och Joline lekte en massa. Jag knatade bort till dagis för att hämta Leon och sedan lekte barnen tillsammans ute, jag fyllde baljan med vatten så de badade en massa medans vi satt och prata. Stina gick hem vid 16 och då avlöstes hon av barnens farmor som kom på kaffe, satt ute då med, vid 17 gick vi in och slängde ihop en tonfisksallad (jag lagar INTE avancerad mat i denna värme!) för att sedan gå ut igen vid 17.30 när Fredrik kom hem och äta. Leken fortsatte ute efter maten och nu är ungarna i badkaret lagom trötta och slitna efter denna soliga dag!:)
Leon har ju inte sovit något så han kommer somna gott sen, Joline också för den delen eftersom hon bara sovit en gång mellan 10-10.30 och sedan mellan 15-16.

Andra blöjfria dagen för Leon och det går KANON BRA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback